Tuesday, April 28, 2009

Pesta buku Antarabangsa 2009

Allhamdulillah, akhirnya..sy dapat juga ke pesta buku yang sudah lama sy nantikan. Apatah lagi sy sangat bertuah kerana dapat bergambar dan dapat tandatangan seorang penulis yang terkenal (faisal tehrani). ini pun tanpa di duga sebenarnya, kerana seorang kawan saya (sharin mujin) yang merupakan peminat buku juga seperti saya.

Dari kedah nun jauh di sana, dia sanggup datang KL semata2 untuk ke pesta buku ini dan berjumpa dengan penulis pujaanya. Dan akhirnya, tidak sia2 pengorbanan beliau..kami sempat beli "ketupat cinta" dan dpt tandatangan dr faisal tehrani. mesti senyuman kawan sy tu lebar sampai ke telinga masa dalam perjalanan balik ke kedah..

kawan sy ni byk suggest tentang buku2 penulis yang lain..walaupun sebenarnya saya ni minat buku motivasi je,tp dia nasihatkan supaya jangan tertumpu pada satu buku saja..coz ada banyak lagi penulis 2 ilmiah yang lain..maka saya pun terimalah saranan kawan saya tu..ada 7buah buku saya beli masa kat pesta buku tu..dan untuk pengetahuan kawan saya tu,ini lah first time saya beli buku dari penulis lain..saya ni peminat h.M Tuah..tapi, sayangnya..tak sempat pun jumpa penulis sy ni..

Apa pun saya terima dengan redha..hehe

saya harap lepasni pesta buku akan dia adakan lagi dalam tahun ni juga..boleh borong buku lagi..murah2 semuanya..tak rugi beli kalau berunsur ilmiah..:-)

2 comments:

  1. wah... jeles o.... sy pun da ketupat cinta!!! fresh beli pwtc jugak!!!! lengkap ah koleksi Ft sy Nurul!!!yup agreed x rugi beli buku!!!!!

    ReplyDelete
  2. "penulis pujaan" saya tidak setuju dgn penggunaan perkataan 'pujaan'.. rasanya FT pun tidak suka di puja2, puja itu selalunya dan hanya sesuai untuk artis hiburan tanah air kita yang mejoritinya kurang elok akhlaknya.. mmg saya mengkagumi dan menghormati FT tp tidak sampai tahap memuja :) berhati2 memilih perkataan...

    ReplyDelete